Inschrijvingen

Scouts Kokaz heeft geen wachtlijsten voor nieuwe leden dus kom gerust eens proberen. Bevalt het je? Dan mag je nog twee keer komen proberen vooraleer we verwachten dat je je inschrijft.

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging en wil je je inschrijven in onze scouts? Vul dan zeker de onderstaande documenten goed in. Voor vragen kan je altijd terecht bij de groepsleiding.

Via deze link kan u uw zoon/dochter inschrijven en vindt u de informatie over het lidgeld:
– Inschrijven: Individuele steekkaart & Medische informatie
– Alles over het Lidgeld

Mocht je nieuw uniform willen kopen kan je dit altijd doen op zondag vergaderingen bij de groepsleiding om 17.00u.

REKENINGNUMMERS:

• Lidgeld: BE68 7350 4461 4934
  • Groepskas: BE30 7350 4459 3211

MUTUALITEIT:

Wij willen graag vragen om zelf de informatie op de documenten van de mutualiteit zelf aan te vullen (dat bespaard ons een hele boel werk). Hierbij de nodige informatie:

• Naam organisatie: Scouts Kokaz – 26ste Sint-Joris
  • Adres: Duffelshoek 126, 2550 Kontich
  •  Telefoonnummer:
    • Fien De Blieck: 04 70 54 56 33
    • Julie Moeremans: 04 77 55 76 16
    • Senne Heyvaert: 04 76 61 46 43
  • E-mail adres: groepsleiding@scoutskokaz.be
  • Betaalde bedrag: verschillend per weekend/ tak, best zelf even opzoeken
  • Periode van weekend/ kamp: verschillend per weekend/ tak, best zelf even opzoeken

De datum van ondertekening en de handtekening/stempel van de organisatie zal de groepsleiding per mail in orde brengen. Ook voor of na iedere vergadering is er een groepsleiding aanwezig die het formulier zou kunnen ondertekenen.