Scouts Kokaz – 26ste Sint-Joris

SCOUTS KOKAZ

Scouts 26ste Sint-Joris Kokaz is een gemengde scouts in Kontich Kazerne. Onze enthousiaste leidingsploeg verwelkomt elke zondagnamiddag zo’n 120 jongens en meisjes tussen 6 en 17 jaar. Onze lokalen zijn rustig gelegen naast een speelbos in Duffelshoek 126, achter het voetbalterrein van VK Kontich.

Doorheen het jaar organiseren we tal van leuke activiteiten om iedereen dichter bij elkaar te brengen. Zo is er in september onze Pasta Basta, in november de Quiz, in maart onze Streekbierenavond en in april ons feestje genaamd Boitbos.

In juli gaan alle takken op kamp. De Kapoenen en Kawelpen slapen in lokalen, de Jokaz in echte indianen joerten. De Jonggivers en Givers slapen in tenten en koken op houtvuur.

Zin gekregen in een scoutsavontuur bij Scouts Kokaz?

Kijk dan zeker eens rond op onze website of neem contact op met de groepsleiding voor meer info.

Scouts Kokaz, da’s samen groeien!

Info: groepsleiding@scoutskokaz.be

Kommende evenement: STREEKBIEREN (16/03/2024)

Meer informatie volgt

Takken