Ons lokaal is rustig gelegen in een groene omgeving achter het voetbalveld van Duffelshoek 126 in Kontich. Deze is beschikbaar voor verhuur aan jeugdverenigingen van maximum 50 personen en dit enkel in weekends doorheen het scoutsjaar (niet voor kampen). Let op: wij verhuren onze lokalen niet voor leidingsweekends! Alle relevante informatie over onze voorwaarden is te vinden in onze huurovereenkomst (zie bijlage).
Voor oudleiding en scoutsvrienden: wil je voor een evenement ons lokaal gebruiken? Geen probleem! Voor 50 euro per dag (inclusief verbruikskosten) stellen wij het lokaal ter beschikking. Onze verhuurders helpen je met alle plezier verder en je kan ze bereiken op het e-mailadres verhuur@scoutskokaz.be.

INFO OVER VERHUUR

KAART
Terrein en ligging
Ons lokaal bevindt zich achter het voetbalveld van V.K. Kontich met als adres Duffelshoek 126 2550 Kontich. Het is goed bereikbaar met zowel het openbaar vervoer (bus- en treinstation op 1 km) als met de wagen (E19). Het voetbalveld mag worden betreden mits toestemming van de voetbalclub en onder het strikte voorbehoud dat er geen afval of rommel wordt achtergelaten. Rondom het lokaal ligt een speelveld met aangrenzend speelbos. Op 5 minuten wandelen bevinden zich nog enkele grasvelden en een bos (Kapellekesbos) die vrij toegankelijk zijn. Wij hebben een goede verstandhouding met zowel de voetbalclub als onze buren en zouden dit ook graag zo houden. Respecteer dus ieders nachtrust!

Ons lokalen bestaan uit 2 gebouwen.

• Gebouw 1: Uitgerust met onder meer een keuken met 2 wastafels, 2 gasvuren (gasflessen worden voorzien), een ijskast en diepvriezer, oven, microgolfoven en al het benodigd keukenmateriaal (voor een gedetailleerde lijst zie het huurcontract). Bestek en borden voor 50 personen zijn aanwezig.
    Bovendien beschikt gebouw 1 over een groot (75 m2), middelgroot (40 m2) en klein (26 m2) lokaal. Allen zijn voorzien van uitstekende verwarming en dubbele beglazing.
    Stoelen en tafels voor 50 personen zijn aanwezig.
  • Gebouw 2: Aan de overkant bevindt zich gebouw 2. Hier is er toegang tot het bovenste verdiep via een buitentrap. Daar kan je gebruik maken van 2 uitgeruste lokalen.

Huurprijs en kosten

HUUR WEEKEND
De huurprijs voor een weekend bedraagt € 7 per persoon per nacht, exclusief verbruikskosten van gas, water en elektriciteit. De minimum prijs is €130 per nacht. De waarborg bedraagt €250 en dient ten laatste drie dagen voor aankomst betaald te worden. De huurprijs wordt na het verblijf verrekend en afgetrokken van de waarborg.

HUUR DAG OF AVOND
De huurprijs voor een dag of avond bedraagt €85, ongeacht het aantal personen. De waarborg bedraagt €150 en dient ook hier ten laatste drie dagen voor aankomst betaald te worden. De waarborg en de huurprijs worden apart betaald.

HUURCONTRACT

Indien de aangevraagde datum nog beschikbaar is, zal een van onze verhuurders een word-versie van onderstaand contract sturen. Wij willen u vragen om dit contract aandachtig door te lezen en ingevuld terug te sturen met een elektronische handtekening.

Huurovereenkomst Scouts Kokaz_2023 – 2024.docx

BESCHIKBAARHEID
Ons lokaal wordt enkel verhuurd aan jeugdverenigingen van maximum 50 personen, oudleiding en scoutsvrienden en zijn enkel beschikbaar in weekends doorheen het scoutsjaar (dat grotendeels overeenstemt met het schooljaar). In onderstaande agenda vindt u een overzicht van de beschikbaarheid.

Check eerst de verhuurkalender vooraleer je mailt! Deze is steeds up to date!

Wens je meer informatie of wil je onze lokalen huren? Mail dan naar verhuur@scoutskokaz.be.

Rekeningnummer: BE68 7350 4461 4934

Gebouw 1